cinta???

aku tak pernah kenal apa itu cinta. aku juGa hairan melihat semua teman2 ku yg bercinta ..apakah mereka betul2 faham apa itu cinta , apakah mereka rasa cinta itu lahir daripada kasih dan sayang yg diperoleh dari kekasihnya itu..bagaimanakah meereka dapat menilai semua itu. aku tak faham langsung...
apa yg aku tahu ,memang cinta itu wujud dan apa yg paling penting ia adalah anugerah Maha Esa yg tak ternilai pada hambanya yg berhatii nurani. cinta memberikan peersamaan kepada dua insan...tetapi kini, mengapa cinta boleh diatur sendiri atau diarah seperti patuh pada arahan. cinta tak boleh dipaksa . bagi aku cinta itu datang pada aku, aku takkan lepaskan dan cinta itu tetap akan hadir dalam setiap insancuma ia tak mengira masa atau usia...

cinta yg ikhlas amat aku harapkan daripada kekasih itu...
moga Maha KUasa restui niat hatiku yg ikhlas ini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan