aku..

mmg ssh klu kite nak cari member 1 kepale...
nak lagi yang mmg sempoi bleh paham kite..
klu ade pom...sume nk kapel2...
bukan xsudi..cume blom mase kot...
sakit pale gak dok pk hal cintan cintun ni,,
nak2 pulak kak n abg aku sume dah kawin..
aku?? ade gak...
tp xtau ag sape..huhu
aku rase better time ni aku study dulu kan???
tp kdg2 otak ni wat hal...hati lak rase lonely..
xkan tak pk kan??? xde otak len la...
adoi...
pening..
pening...
aku ni pas abis blaja..
maybe nk keje setahun...
pastu nak wat master...so
nk time sumone agak ssh la..
klu diorg paham aku xpe..
dah r nk sambung study..
mau ke die tunggu...
mesti la xnak….
klu yg mmg bajet nk suh dok umah je..

so, klu la Tuhan nk bagi kekasih hti kat aku...
biar la kali ni yg sanggup tunggu aku...
paling best klu die nk sambung study ngan aku...
best sgt le tu...leh grad sesame...
sume ni hanya kerana aku nak bahagiakan
mak ayah aku...
aku nak balas jasa mak ayah n
kakak abg aku sume..
yg paling penting,
utk ayah n mak aku…
smoga Allah merestui niat suci aku ni...aminn


MOHAMED SAIFUL BAHARI BIN ABDULLAH
DHC 05-200804-00194

Tiada ulasan:

Catat Ulasan